zaterdag 19 september 2009

De eerste oogjes zijn open....

Om in te verdrinken!!



Puppies in ruste
(klik op het driehoekje om het filmpje te starten)



Drinken bij mama
(klik op het driehoekje om het filmpje te starten)
-
Vanmorgen bij het verzorgen van de puppies wordt ik ineens aangekeken door twee prachtige blauwe kijkers. Ik smolt helemaal! Ik heb er meteen een foto van gemaakt, zie hier het resultaat. De oogjes zijn in het begin blauw en worden later bruin. Dit is heel toepasselijk pupje nummer 1, het eerste geboren en als eerste de oogjes open. De andere oogjes beginnen al te kieren, dus ik denk dat morgen de meeste pupjes de oogjes wel open hebben.
Ik heb ook maar weer eens een paar filmjes gemaakt. Je kunt de hele dag wel boven de kist hangen, want het is een doorlopende voorstelling, zelfs als ze slapen. Het bovenste filmpje is van het slapen, het onderste filmpje van het drinken. De pupjes zijn niet rood uitgeslagen hoor, de rode gloed komt van de rode warmtelamp die boven de kist hangt. (19-09-09)