donderdag 28 april 2011

Kylan heeft nieuwe baasjes










Bovenstaande foto's heb ik vanmorgen gemaakt toen ik hem nog even in de Groene Weelde uitliet. Kylan is een echte waterrat en apporteert als een speer. Hij is gewoon een super leuke hond!


Boven en onder: Kylan met zijn nieuwe bazin Gerda bij zijn nieuwe huis. Het bos is 20 meter om de hoek en de paarden zijn niet onder de indruk van zijn geblaf! Wat een bofkont met zo'n achtertuin!

Als een donderslag bij heldere hemel vertelde Rob afgelopen dinsdag dat hij afstand wilde doen van Kylan. Maar wat een geluk bij een ongeluk... Kees en Gerda hadden gereageerd op mijn oproep wie de nieuwe baas van Tyler zou willen worden en toen ik hen belde of ze misschien geinteresseerd zouden zijn in een jonge, enthousiaste dondersteen, Kylan genaamd, waren ze heel erg enthousiast. Vanmiddag heb ik hem naar Rhenen gebracht en hij had het al helemaal naar zijn zin bij Gerda. Ik hoop dat hij zich een beetje gedraagt, zodat hij mag blijven en dat Kees en Gerda heel veel plezier aan Kylan zullen beleven. Hij is super lief, al heeft hij nog de nodige opvoeding nodig :-))