zaterdag 16 februari 2013

Ganzenvleugel en vossenstaart

Boven: Saskia met Ylvie die met de ganzenvleugel op de hocker klom en netjes naast haar ging zitten. Toen bedacht ik pas dat ik echt de camera erbij moest gaan halen. Wat een moppie!
Boven: Borr paradeert trots met de ganzenvleugel
Boven: Marian had de ganzenvleugel achter zich op de grond gelegd en dat had Bor, met de vossenstaart in zijn bek gauw door... ze moesten beide mee. Hoezo dat heeft hij van zijn oma!
Boven: Marian met Borr, de ganzenvleugel en de vossenstaart. Hij wilde ze eigenlijk echt niet meer loslaten :-)
Boven: het leek er even op dat Jamie de vleugel naar mij wilde brengen, maar ze bedacht zich want het is veel leuker om ermee rond te lopen.
Boven: Jamie met vossenstaart
 Boven: Kim met de vleugel. Zij kwam hem wel aan ons laten zien.
Boven: Kim met de vossenstaart
Boven: Jace met de vossenstaart. De vleugel vond hij geweldig om te slopen, veel leuker dan ermee rond te lopen, dus daar geen foto van.
Boven: Nestor kwam de vleugel, net als Ylvie, ook helemaal brengen
Onder: Nestor met de vossenstaart
Marian leek het leuk om vandaag wat testjes met de pups te doen op onbekend terrein (nou ja, in de voortuin waren ze ieder geval nog nooit geweest) met hard geluid, een kistje een ganzenvleugel en een vossenstaart. Ik was niet van plan foto's te maken, omdat ik het te leuk vind om gewoon te kijken, maar toen Ylvie met de vleugel naast Saskia op de hocker kwam zitten en daar bleef ben ik toch snel de camera gaan halen. Heb toch nog hele stoere foto's van ze kunnen maken. Conclusie: het geluid daar keek geen van allen van op. Op kistjes zetten, nou daar spring je toch meteen weer vanaf. Alleen het wild gaf wel een verschillend beeld. Ylvie, Nestor en Kim wilden het wild graag aan ons laten zien, maar vonden ook de nieuwe omgeving en het feit dat ze helemaal alleen zonder broertjes en zusjes waren iets spannender dus zochten ze een beetje steun bij ons. Jace vond het leuker om te slopen en Borr en Jamie vonden de nieuwe omgeving de gewoonste zaak van de wereld, waren meteen heel hebberig met het wild en probeerden het ook meteen weer terug te bemachtigen toen we de vleugel en de staart onder de kist hadden verstopt. Van Borr had ik dit ook helemaal verwacht, doet alles met hart en ziel :-) Van Jamie had ik ook allang gezien dat ze een hele pittige dame is, ook al zou je dat aan haar uiterlijk niet zeggen, want ze is verreweg de kleinste. Heel veel potentieel, maar er moet wel heel wat werk verzet gaan worden!! (uhhhuh) Doordat Ylvie, Nestor en Kim iets minder onverschrokken zijn denk ik dat zij eerder iets van de baas zullen aannemen, perfect dus! En over Jace hoeven wij ons helemaal geen zorgen te maken, want hij hoeft niet eens te werken van zijn nieuwe baasjes, alleen maar lief te zijn. Nou, dat is nu al gelukt :-)