vrijdag 8 maart 2013

Watertraining

Boven en onder: "kijk goed naar je moeder... zo moet dat"
Onder: "OK... "
Onder: "zo apporteer je een stok uit het water"
Onder: "kan ik ook, kijk maar! "
Onder: dit is wel haar eerste waterapportje! :-)
Onder: nou ja, niet helemaal apport, want als ik de stok wil hebben, moet ik hem toch echt bij haar gaan halen...
 Dan zijn we op het strand aanbeland
 Boven en onder: dit is wat mama en oma doen aan zee
 Onder: ... "nou, dat durf ik ook!!"
Onder: "iieeek!, die golf spoelt zo over mijn poten en daar had ik niet om gevraagd!!"
Onder: "dan maar liever kreeftjes zoeken met Danny"
Onder: zo wordt madam rondgereden :-)
Het was vandaag nog onverwacht mooi weer, dus we hebben een rondje Langevelderslag gedaan. Door de duinen heen en over het strand terug. In de duinen zijn van die mooie ondergelopen duinpannetjes, dus een mooie gelegenheid om een beetje watertraining te doen...