donderdag 25 april 2013

Jamie update

 
Boven en onder: Jamie is onvermoeibaar bij het terugbrengen van voorwerpen
 Zolang er maar geen veertjes of haartjes op zitten...
Onder: ze zit duidelijk in de "lange poten" fase :-)
Ze is nu 16 weken oud en weegt 13 kilo.
Het is natuurlijk nog makkelijker om het mama te laten halen en het dan op het laatste moment af te pakken :-)
 Onder: Oeps! hier is het ineens diep!
Onder: "Geef maar hier mams, dan doe ik het laatste stukje wel"
 Onder: "kijk eens hoe mooi ik dat kan!!"
De honden hebben echt geweldig veel plezier met elkaar. Er wordt wat afgespeeld. Jamie is een ontzettend vrij hondje, wil overal achteraan... mensen, honden, fietsers, joggers en vooral PAARDEN! Ik ga al iedere week met haar naar de manage om een beetje respect proberen te trainen, maar we hebben nog een lange weg te gaan met die paarden. Verder moet ik gewoon zorgen dat ik voldoende afleiding voor haar heb en ogen in mijn achterhoofd. Ik ben heel blij dat ze nog geen sloten overzwemt (maar dat zal niet lang meer duren!) De relaxte wandelingetjes zijn voorlopig verleden tijd. Maar als je dan lekker met een paar dummy´s aan het water gaat zitten, dan heeft iedereen pret voor 10! Onze training is ´s avonds in het bos en dan wordt er ineens niets meer geapporteerd. Alle luchtjes zijn veeeel spannender en moet ze echt aan de lange lijn blijven anders is ze er vandoor. Ook hier nog een hele lange weg te gaan :-) :-) Maar zo op die foto's lijkt het al heel wat (ahum)