zaterdag 5 maart 2011

Artemis proef te Heerle

Boven: aan de overkant valt een schot, Kylie wacht om ingestuurd te worden

Boven en onder: Kylie komt terug met de meerkoet

Foto's: dit was de waterproef. Speciaal voor de bazen hadden ze de hemelkranen opengedraaid, zodat de bazen zich beter konden inleven. Omdat er maar beperkt tijd was en het water breed om over te zwemmen, maakte ik de fout, op aanraden van de keurmeester, om Kylie om het water heen proberen te sturen, maar dat had ze nog nooit gedaan en ze snapte er niks van. Als ik haar gewoon door het water nog een keer over had gestuurd, had ze iedergeval het tweede apport nog op tijd binnen gehad. Het derde had nooit gelukt binnen de tijd.... oefenen dus met ronde vijvers!
Dit is Kylie's cijferlijst van de Artemis proef in Heerle van afgelopen zaterdag. (als je dubbelklikt op het document, dan krijg je hem groter) Ik was echt tevreden met dit resultaat, na pas half januari weer gestart te zijn met de training na een half jaar zwangerschapsverlof. Kylie heeft 3 apporten gemist, waarvan 1 volledig mijn schuld. Het is ook niet makkelijk met zo'n stresskip als baas een proef te moeten lopen :-)) Waar ik het meest trots op was, dat ze met slechts 1 extra commando de vos kwam brengen!! Heeft al dat getrain met die vos toch echt vruchten afgeworpen. Door al het trainen met dirigeren is ze ontzettend goed te sturen, maar heeft ze ingeleverd op haar zelfstandigheid. Daar gaan we dan nu weer aan werken. Die Artemis proeven zijn ontzettend leuk om te doen en erg gezellig. Een aanrader voor iedereen! Ze zijn te vinden op de site: http://www.nojg.nl/ onder het blokje JTGH. (05-03-11)