woensdag 5 oktober 2011

Trainen met Nico en Django

Boven: hoe elegant kun je een rubberen eend apporteren!

Boven: Django weet Nico zelfs met zijn ogen dicht te vinden

Boven: Kylie moet toch maar eens iets beter naar Django kijken hoe je zo'n rubber stuk wild het beste vast kunt houden

Boven: als ik iemand mijn camera geef zeg ik altijd: "alleen de hond fotograferen hoor!" maar toch pik ik steeds de foto's eruit waar ik wel op sta :-) Maar Kylie komt ook altijd zo braaf voor me zitten, ziet er zo schattig uit vind ik.


Nu Django en Kylie hun A-diploma's hebben gehaald, moeten we ons natuurlijk helemaal op de MAP proeven gaan voorbereiden. Nico traint met een paar trainingsmaten hele mooie proeven en ik heb gevraagd of ik eens met hen mee mocht trainen en dat mocht, ondanks dat Kylie loops is geworden! (en ik alle MAP proeven waarvoor ik heb ingeschreven af heb moeten zeggen) Nico vond het juist een hele goede training voor Django om de verleiding van Kylie te weerstaan en voor de baas te blijven werken. Slechts een paar keer was de verleiding te groot, maar daarna ging het super. En ik had mijn camera natuurlijk weer in mijn tas gestopt om toch een paar foto's te maken :-))