zaterdag 21 januari 2012

Jazz's kleinkinderen

Boven: Abby en Brutus von Cayerblanck

Bianca stuurde me een mailtje met de foto boven van twee nazaten van Jazz nl. Abby en Brutus. Ik denk dat bijna iedereen Bianca's blog wel volgt en daardoor ook alle capriolen van de Cayerblanckjes. (hun vader is Storm, de broer van Kylie). Zoniet het is zeker een aanrader: http://cayerblanck.blogspot.com/

Hoewel je aan de uiterlijke kenmerken de familieband niet kunt zien, viel een ding me direct op... de tongdracht :-) En waar ik zojuist bij thuiskomst als verassing voor de zoveelste keer de voerton ondersteboven vond en een essentieel deel van de brokken nu ontbreekt (ik had blijkbaar de deksel niet goed vastgedraaid), schrijft Bianca het volgende over hen: "Het zijn twee boefjes bij elkaar hoor! Ze spoken steeds wel weer wat uit. Brutus (van mijn zwager, de slager) had laatst in de slagerij een hele kom met gehakt te grazen, waar Daniel pastei van had willen maken. Hij weet dat hij niet de slagerij in mag, maar op een onbewaakt moment, en niemand was aanwezig, heeft hij zijn poging gewaagt en met succes!! Brutus vond het heerlijk, de grote kom was leeg! Oei Oei.........Daniel was boos! Dit is maar een klein verhaaltje van het tuig!" Dus nog een familiegelijkenis. Die voerton is nl. ook Jazz's werk, ze opent alle deuren, laden en deksels, erg ondeugend! Leuke honden hoor, die Grote Münsterlanders!