woensdag 4 maart 2009

Veilig heenkomen




(klik op het driehoekje om het filmpje te starten)
Het is weer even tijd voor wat actie en een klein filmpje.
Dit is gewoon één van de vele gebeurtenissen tijdens de wandeling. Blijkbaar heeft een beestje een veilig heenkomen gezocht in deze afwateringsbuis. De dames liepen er langs en hop, ze stonden. Andere wandelaars die langskwamen vroegen wat er met de honden aan de hand was, waarop ik vertelde dat dit nu "staande honden" waren. Op een gegeven moment heb ik ze maar aangemoedigd wat actie te ondernemen, waarop ze probeerden om d.m.v. meditatie in de afwateringsbuis te kruipen, maar dat lukte helaas niet. Natuurlijk werd ook geprobeerd de buis uit te graven.
Als baas ga je ook een beetje op je honden lijken, dus ik ben ook op mijn buik gaan liggen om te kijken, maar kon niet ontdekken waar het nou allemaal om ging en ik rook al helemaal niets :-(( Iedere dag rennen ze nu eerst naar de buis om deze te controleren, maar tot op heden nog zonder succes. (04-03-09)