woensdag 22 juni 2011

Workshop Tineke Antonissen in Frankrijk

Van 1 t/m 5 juni heb ik met Kylie voor de tweede keer een workshop gevolgd van Tineke Antonissen en Guus van Maarseveen in Frankrijk. Vooropgesteld dat Frankrijk helemaal geen noodzaak is (de workshop kan natuurlijk overal gegeven worden) maar vooral erg mooie velden heeft, overal riviertjes met hoge- en lage kantjes, heerlijk weer heeft (bloedheet) en reuze gezellig is. We waren weer samen met Marian en Jazz de Chess, onze trainingsmaatjes. Normaal maak ik eigenlijk altijd de foto's en staan we er zelf nauwelijks op. Dit keer zijn er hartstikke leuke foto's van ons gemaakt tijdens oefeningen en kan ik een beetje uitleggen wat we aan't doen waren. De boven- en onderstaande foto's heb ik nog zelf gemaakt. Foto boven: Kylie was na haar nestje bijna helemaal kaal en ik was een beetje bezorgd of dat nog wel goed zou komen.... nu lijkt ze meer op een New Foundlander dan op een GM en die enorme bos haar was erg warm in Frankrijk! Gelukkig liep er overal een rivier langs en kon ze tussen de oefeningen door verkoelen (foto onder). Resultaat is wel dat ze een beetje bruingebakken is :-)