maandag 13 februari 2012

Generale voor Zeeland

Boven: die vos ging vandaag niet helemaal van harte. Na eerst het hele bos nagezocht te hebben op mogelijke leukere apporten, kwam Kylie uiteindelijk toch de vos brengen

Boven en onder: ondertussen was ik wat afgeleidt, was niet van plan me met Kylie te bemoeien, dus viel die prachtige jongen boven in de mooiste lucht die je je kunt voorstellen op. En ahhhh, zou hij het op dit schattige veldmuisje gemunt hebben ??

Onder: nieuwe proef, een markeerapport (makkie) en daarna een blinde op 45 graden schuin over het veld naar rechts.

Onder: wat schuin over het veld... ik wil weer richting de markeer die ik net gehaald heb, dus fuuuuut "zit" (dat is ze ieder geval nog niet verleerd)

Onder: na veel vijven en zessen had ik haar eindelijk bij de eend poeh, poeh. Maar bij de volgende hond bleek dat de trainer in het verlengde van het eerste markeerapport een nerts had neergelegd als verleiding. Wat gemeen!!! Vandaar dat Kylie niet naar rechts wilde en wat knap dat ik haar toch zover gekregen heb! Brave hond! :-)

Onder: toch nog een keer die vos, kijken of het nu wat soepeler gaat. Ze kijkt er nog niet echt vrolijk bij :-)

Onder: ons trouwe publiek. Hij snapte geen snars van wat we aan't doen waren, maar vond het wel gezellig dat we er waren en volgde ons overal

Komende zaterdag is er weer een Artemis proef, in Zeeland dit keer. Dus ondanks het koude weer toch nog maar een keer trainen. Wat hebben we toch een leuk trainingsgroepje bij de Utrechtse! Omdat de plaatjes in de sneeuw zo mooi zijn, toch een paar geplaatst. En vooral alles wat je om je heen ziet maakt het zo geweldig lekker buiten bezig te zijn. Het wordt vast ook weer heel gezellig in Zeeland, hopen dat het een beetje droog weer blijft.