vrijdag 21 maart 2014

Goed gewerkt op de aanlegproef!!

Boven: links de trotse Jan met Kim op de 2e plaats
Boven: statiefoto van Borr
Boven: statiefoto van Kim
Onder: statiefoto van Nestor
Afgelopen zaterdag 15 maart was er de Nederlandse aanlegproef. Jan, Willy en Josien trokken de stoute schoenen aan en hebben hun hondjes laten testen op veldwerkaanleg, zweetspoor, neusgebruik in het bos en eendensleep. Jamie had pech, want ik had dezelfde dag al snode plannen met Kylie en ik kon helaas niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Ik was er dus niet bij om hen aan te moedigen. Nou, ze hadden mijn aanmoedigingen helemaal niet nodig. Ze hadden het erg gezellig (gezien de sms'jes die ik steeds tussendoor kreeg) en ze hebben buitengewoon goed gepresteerd! Kim werd zelfs 2e met 139,5 punten, Nestor 4e met 135 punten en Borr 5e met 134,5 punten, alle drie dikke uitmuntends dus. Verder waren ook Hennie met Uhry, Nicoliene met Quinty en Nico met Floris aanwezig (ook allen kleinkinderen van Jazz). Hennie haalde met Uhri ook dikke 139,5 punten, maar omdat Uhry iets ouder is, kreeg hij de beker voor de 3e plaats, maar ook helemaal top dus. Ook het eerste nestje van Lizzy van Iman werd gekeurd (kleinkinderen van Kylie), prachtige hondjes! Een hele familie-aangelegenheid dus :-)